• Week 28: Zomerweek 1
  • 10 - 17 juli 2021
  • Vakantie
  • Zelhem

Met Gregory Goudeseune

Over Gregory

Gregory Goudeseune spreekt deze week tijdens de bijbelstudies. Hij komt uit België en is daar oprichter en predikant van God’s Glory Ministries. Gregory is getrouwd met Cathérine en samen hebben ze twee dochters. Reeds van jongs af aan kwam hij samen met zijn gezin in contact met het Christelijk geloof. Op 17-jarige leeftijd liet Gregory zich dopen en werd vervuld met de Heilige Geest; sindsdien nam zijn passie voor Jezus en Zijn Koninkrijk toe. God riep hem datzelfde jaar in voltijdse bediening. Samen met zijn ouders is hij deel van het leiderschap in de kerk te Anzegem. Gregory is alsook directeur en hoofdonderwijzer van de Bijbelscholen ‘School Of Faith Bible Institute’ in België en actief betrokken in het bestuursorgaan van diverse christelijke organisaties en scholen.
In 2008 startte hij “God’s Glory Ministries” (GGM), een apostolische bediening met de visie het Evangelie te prediken, mensen in nood te helpen en alle natiën tot Zijn discipelen te maken.
God gebruikt Gregory wereldwijd om Gods Woord met passie te verkondigen, gemeenten te stichten, te bemoedigen en toe te rusten, en Christenen aan te wakkeren om stappen te zetten in het geloof. Velen vinden hierdoor de weg naar een échte relatie met de levende Jezus!

Tijdens Zijn bediening op aarde sprak en onderwees Jezus vaak over het Koninkrijk van God. Maar wat is Gods Koninkrijk eigenlijk? En ook, wat is het niet? Onder gelovigen wordt er veel over dit onderwerp gesproken, want ook vandaag is Jezus’ heldere onderwijs hierover heel actueel. De vraag die we onszelf mogen stellen is: kunnen we in Gods Koninkrijk leven vandaag? Zo ja, hoe dan? Is dit een vereiste? Wie heeft toegang en hoe krijgen we die toegang verleend?

“Maar zoek eerst het Koninkrijk van God en Zijn gerechtigheid, en al deze dingen zullen u erbij gegeven worden.” –Mattheüs 6:33

Wilt u in Gods Woord ondergedompeld worden om te onderzoeken hoe we ten volle in Zijn Koninkrijk kunnen leven? Wees dan hartelijk welkom en ontdek heel wat Bijbelse principes.

Programma

Deze week zal er voor de basisschool kinderen de kidsclub MEGAkids zijn.  Met elkaar zingen, dansen, luisteren en meer over de Here Jezus leren. Dit is elke ochtend van maandag t/m vrijdag.

Voor de ouders hebben we deze week 5 ochtenden Bijbelstudie.

Verder zullen er nog sport en spel activiteiten en workshops zijn.

Het definitieve programma volgt nog.

Jeugd

Deze week is er helaas geen Royal Adventure, maar schrijf je gauw in voor volgende week!